12 mai 2009

Romsys

Stiu ca este un blog de poze, cel putin asa a inceput insa in ultima vreme - asa cum se si vede, sau mai degraba nu se vede - mai mult am muncit pentru ROMSYS decat sa fac poze. Nu ar fi nici o problema aici atata timp cat am discuta despre cele 8 ore de munca pe zi, haide, treaca de la noi ca e criza, sau ca e multinationala (ne-au cumparat niste austrieci), insa am ajuns sa vin acasa de la birou doar ca sa ma pun in pat si sa ma culc.
Ideea este ca nici nu imi mai place ce fac, desi am impresia ca ma pricep - sunt satul. M-am departat de programare, as vrea sa va zic candva despre echipa de 4 oameni pe care o conduc, fecare dintre ei are cel putin 1 (initial am zis 3 dar haide sa nu exagerez, unul din ei e mai breaz) din urmatoarele 4 defecte: neserios, lenes, fara initiativa, nu prea inteligent.
Ce e cel mai frustrant in tot efortul pe care-l depun este ca am impresia ca nimeni nu-l apreciaza, nimeni nu imi multumeste ca am stat noptile ca sa-i termin lui treaba, insa sa dea naiba sa nu faci ceva bine sau la timp.
Vad insa si la mine, si asa cum ai citit deja, cum ajungi sef te uiti de sus - poate asta este, poate m-am responsabilizat singur... si minunea este ca ma automotivez.
Uneori am impresia ca sunt intr-o comedie din aia in care totul merge prost, stii la ce ma refer? (comediile cu nunti - spre exemplu) insa acolo in final se termina cu bine, aici nu pare - sau tortura o sa mai dureze :)
Ma uit in stanga si-n dreapta, alte firme concurente, aceeasi sclavie, alta palarie. Poate ca mai putin palpitant la ei pentru ca noi suntem cumva intr-un proces de schimbare.

Niciun comentariu: