17 iunie 2007

Noaptea devoratorilor de publicitate


De doi ani tot merg la faimoasa NDP, merg gratis ca primeste Madalina invitatii de la serviciu, dar oricum cred ca este ceva interesant si merita. Insa cand ajung acolo pana sa apuc sa ma calmez dupa nervii pricinuiti de aglomeratie, si sa ma obisnuiesc cu caldura sufocanta... ma ia mai nene un somn de nu mai pot.

Imi aduc aminte cand eram mic, si a fost prima noapte a devoratorilor de publicitate in romania, era la Sala Palatului si nu stiu cum a facut tata rost de bilete cu cateva ore inainte, nu stiam despre ce este vorba, dar am mers. Cand am vazut ca sunt doar reclame si nu incepe nici un film am plecat :D chiar un pic nervosi pentru ca animatoarele ne dadeau cu baloane in cap.

Anul asta insa am mers frumos pe la ora 22 - am lasat masina departe de aglomeratie, ne-am intins pe jos fix sub un ecran si am savurat reclamele. Din pacate am avut proasta inspiratie sa-mi iau doar teleul, asa ca doar asta am reusit sa scot. Here comes:

Niciun comentariu: