17 aprilie 2007

Atelier

http://www.realitatea.net/55897_Atelier--e...la-Dalles-.html

Prima mea participare la un vernisaj, o experienta inedita, care a reusit sa ma streseze foarte mult pentru ca nu am reusit sa imi organizez timpul suficient de bine.

In ansamblu mi s-a parut super tare, o gramada de lume a venit si s-a uitat la pozele noastre (fiecare a adus probabil prietenii si rudele), dar au venit si cateva televiziuni... TVR, MTV.
Pozele mele s-au sifonat datorita lipiciului si aratau de cosmar, asa ca a trebuit sa le reprintez in goana si sa le inlocuiesc.

Mi-a facut placere sa revad pozele colegilor mei de curs, si va spun ca merita sa le vedeti si voi.
Ca de obicei au fost unii care s-au bagat in fata cu gura mare si cu duiumul de poze, altii care au facut treaba si care merita multumiri. Regretul cel mai mare este ca nu am apucat sa ma bucur de aceasta expozitie pentru ca am fost pe drumuri sa-mi reprintez pozele.

Dar... o astept cu nerabdare pe urmatoarea.

Niciun comentariu: