23 aprilie 2007

O zi nasoala.

Azi a fost o zi nasoala, genul de zi in care totul merge prost. Totul se trage de la o melodie misto a lui zob am impresia... o ascultam cu asa mare placere incat am intrat in masina din fata, vina in intregime a lui ca nu a plecat la fel de repede ca mine de la stop :)
Mai nasol a fost ca nu a oprit dupa aia sa ne intelegem ce facem, si azi am stat 6 ore la politie ca sa platesc amenda + 3 puncte - dar el nu s-a prezentat si nu cred ca se va prezenta. Macar eu am constiinta impacata, am plecat de acolo ascultand aceeasi melodie fixata in creier, felicitat de polisit ca am venit sa declar si sa iau amenda... :)
(frumos de tot la accidente usoare sectorul 1 - parca nu este romania)
Atat de debusolat am fost incat mi-am pierdut geanta pe acolo si am crezut ca mi-a fost furata, clasic pentru mine, cred ca in fiecare zi imi uit mobilul pe undeva. Cred ca am dat ghinionul unui amarat care statea la coada langa mine, ca de unde a venit sa declare ca a lovit un amarat de stalp a plecat cu doua amenzi: una ca nu s-a asigurat in parcare si inca una ca avea verificarea tehnica obligatorie expirata.

La curs iarasi ghinion - trebuia sa se predea nudul dar s-a facut peisajul ca am pierdut un curs cu ocazia expozitiei. Postez acum si plec repede sa ma culc pana nu se mai intampla ceva.

Inca cateva poze din sesiunea de sambata. Enjoy:

Niciun comentariu: